af

men va fad ska jag till ålsta och göra? jävla af, även att det är obligatoriskt att åka på en jävla studieresa till fränsta för att titta på deras skola, kul... Jag har ju redan sett att det inte finns nånting där för mig annars hade jag ju sökt nånting där. Dårskap.

sjukt att det är ett par stycken som läser min blogg iaf, måste vara väldigt intressant att läsa om mina spännande dagar, iofs så vet jag vilka det är, eller iaf 3 av de 6st.. =)

Idag har jag iaf legat på soffan hela dagen och tittat på tv och på en film, hoodwinked - bra film, länge sen jag såg den. Ska bli kul att se 2an när den släpps också :) Seeeeeeen har jag lagat mat, schöttbullar och stuvademakkisar blev det idag och seeen har jag varit ute med valpson och nu tittar jag på scrubs och väntar på big bang theory och how i met your mother ska börja, som börjar kl 18. Vet aldrig vilket av dom jag ska se, hatar att dom sänds på samma tider:@

the life of an unemployed..





Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är en av dom ;P

Vänta du bara tills besökarna börjar rulla in ;)

2010-02-03 @ 22:59:55
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0