Alla hjärtans-dag

Jahapp, idag är det alla hjärtans-dag, woo lycka! .. Eller?

Har suttit och spelat lite nhl idag med canna och vi äger som vanligt. Nu sitter jag och kikar på os med la familia.
Jag och Canna ska på bio senare ikväll, vi ska se Farsan. Ska bli roligt att se den, jag tror den är rooolig =))

På söndag åker jag tillbaka till Norge och ska jobba i en vecka, sweeeet! Ska bli skönt att få komma iväg en stund och tjäna ihop lite mer pengar och vara ifrån ett tag bara! Jobbigt bara att jag inte har varit där på en månad nu så lär väl ha glömt allt igen...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt :) Åh, den vill jag också se ;D

2010-02-14 @ 17:09:24
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0