Farsan!

Nu har jag precis kommit hem ifrån bio, jag, canna och orseen har varit och kikat på Farsan. Det blev inget utav det igår så vi tog det idag istället. Riktigt rolig film :D Han är så jävla ful Farsan himself, alltid lika bra :)

Jag lagade en underbart god middag till mig själv förut också. Det blev lite stekt kycklingfilé, kryddat med chili, peppar och salt. Stekta tomater och paprika och däri lite grädde, ost och nå dippsås aktigt som mamma gjorde för nån dag sen som fanns kvar som jag även tog och hällde i, sjukt gott blev det! Jag är så jefla bra på att laga mat så det är schukt!






Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har aldrig förstått mig på dom serierna ;P

2010-02-16 @ 17:02:26
URL: http://sunkish.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag får försöka ta nån dag när jag börjar kolla från början då :P

2010-02-16 @ 19:04:48
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0