Mästerkock!

Städa.. Jag har blivit så dålig på att städa, förut så städade jag fan 2-3 gånger i veckan och nu "städar" jag typ 1 gång i månaden. Och nu då jag städar rummet så går jag först in och plockar bort alla kläder, sängkläder osv och kastar i tvätten sen hänger jag ut täcke och kudde sen så orkar jag fan inte göra nåt mer. Känns inte som att det spelar nån roll eftersom jag aldrig är på rummet förutom då jag sover mina 4-5 timmar om dagen..

Så, ja nu har jag gjort min "städning" har även stekt mig två burgare, var slut på dressingen så då blev jag lite ledsen MEN jag tog och använde sån starksås som man har till tacos och fyfan vad gott det var! Trodde det bara var Max som kunde göra så goda burgare men icke! Jag kanske skulle börja jobba med att steka burglerer jag med? Har kommit in på det flera gånger förut också just eftersom jag är så jävla bra på't. Det är nog det enda jag är bra på just nu tror jag.

Jag har varit på konsum och köpt in ett par påsar tacokrydda så jag ska till och laga till en tacopaj lite senare men nu ska jag nog fräscha till mig lite, dvs duscha, borsta tänderna osv.
Tror jag ska gå ner på systembolaget därefter också men ska ta och höra om nån mer ska dit först, så trist att gå ändå dit ner och stå i kö själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0