Middag..

Jag sitter och funderar på vad jag ska göra för middag idag, om jag ens orkar göra middag. Ska se om jag hittar nånting gott att göra annars skiter jag i det så får pappa göra sina jävla potatisbullar som han antagligen kommer att göra om inte jag har gjort mat.

Funderar även på varför jag fått interneträkning för januari och februari då jag redan betalat för dom? Fast nu har jag fått för januari, februari och mars + startavgift som jag också redan har betalt. Va fad.. Sen stod på sidan deras att de skulle kosta 99kr/månaden framtill midsommar men det står fortfarande 199 för mig men det kanske var om man köpte nu iofs, aja måste ta reda på det här så jag inte blir lurad!!

Mat var det jag skulle försöka fixa, japp hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0