Norge..

Bleh, imorron ska jag iväg till Norge igen och jag är så sjukt otaggad på att åka ända dit! Menmen, det blir en veckas jobb sen hem igen, ska bli skönt att få tjäna lite mer pengar. Pengar behövs alltid :)

Var hos Canna igår och tittade på  hockey och spelade nhl10. Jag, e.p, viktor och canna. Hell of a night, roligt som fan var det;D Jag blev hur sjuk som helst i typ 30 minuter också. Tog en klunk öl och skulle skratta samtidigt eller nåt liknande så det bara sprutade och jag fick öl hela mig och i näsan och efter det så blev jag hur sjuk som helst. Nös och var täppt i näsan som bara fan men det gick över efter ca 30 min tror jag :)



GOOD SHIT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0