Skulle vilja..

.. ta bort den förbannade rubriken, undra om det går? Det vore ju helt fantastiskt! Finns inget värre än att försöka hitta på en rubrtik..

Jag hittade lite att laga till iaf! Det fick bli pommes i ugnen(har aldrig gjort dom i ugnen förr, gör alltid i fritösen) och stekt grillkorv. En typiskt barnmat men ack så gott! Vi brukar typ aldrig äta sån mat, så det här är typ andra gången jag ätit det vad jag kan minnas :P Den första gången var med marcus i by ävet, så har aldrig ätit det hemma, schukt men så är det!

Skulle egentligen se film ikväll med orseen's men jocke skulle få jobba imorronbitti så det blev ingenting utav'ne, sucks. Undra vad jag ska göra nu och resten av kvällen då? Om en timme börjar iofs HIMYM och BBT men det är ju ett tag dit...

Jag ringde ävet till jävlarna på Ice.net som försöker lura mig på pengar men fick sitta i telefonkö i 10min sen la jag på för jag var så jäävla hungrig och maten jag lagit till såg så himla god ut, vilket det var! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0