Sovadags?

Nu har jag precis ätit färdigt glass med hemgjord chokladsås och ett par bullar och tittat på HIMYM på 6an, hur bra som helst. Bästa serien som finns utan tvekan! :)

Hittade precis ett sånt sjuuuuuukt klipp, hur fan kan man göra nåt sånt där? Fyfan, stackars vovve :'/ Usch, klarar verkligen inte av att se såna här klipp, jag mår så dåligt av dom, speciellt när stackarn ligger och piper och har ont där nere. Usch! :'(
Hur kan folk vara så idiotiska?! Hur kan man stå och skratta och filma och göra nåt sånt här? Det är ju så fruktansvärt sinnessjukt så det inte är sant!!

Här är videon men jag varnar er det är riktigt äckligt och sjukt!


Fanns även en facebook-hat-grupp.
Stackars hunden, lida fick den göra också..



Aja, nu ska jag nog gå och lägga mig och titta på lite roliga klipp på utube i telefonen tills jag somnar. Igår blev det Ursäkta Röran Vi Bygger Om och lite Time Out. Få se vad som blir idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0