What to do?

Booriiing!! Sitter och surfar runt lite grann men dessvärre så hittar jag ingenting roligt..

Igår blev det fest, först blev det hos e.p med han och viktor sen åkte vi iväg till toivo och tillbringade hela kvällen där. Det var rätt roligt faktiskt =)))

Idag har jag bara varit slö hela dagen, sov till kvart i 2 eller nåt liknande och sen dess har jag spelat nhl hela tiden fram tills kl 7~ då jag var tvungen att avbryta för jag åt en jävla chokladgodis som det var nötter i:@ Så har mått dåligt sen dess, puka't lite grann och så men börjar känna mig bättre nu som tur är!
Pappa tittar på nån skitfilm på 4an, nå brittiskt skräp.. Jag tål verkligen inte deras amatörfilmer och serier, oftast är de värdelösa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch, hoppas du mår bättre nu :)

2010-02-13 @ 21:36:11
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0