Fredag!

Jag hatar att skriva rubriker.

Ställde telefon på 11 imorrse men mamma ringde och väckte mig kl 10 och sa åt mig att plocka ut köttfärs ur frysen. Efter jag gjort det så gick jag och la mig och lyssnade på lite musik, smsade och somnade om. Vaknade för ca 30min sen.. Men det var skönt!

Idag blir det förmodlingen en lugn kväll för herr bergkvist men det blir kanske lite nhl hos Canna ikväll. Det är ju alltid roligt, annars vette fasen vad som händer och sker. Det är ju ingen hemma i Ånge heller. Mårten har flyttat till Umeå(:@), Petter, Nils, Jocke mfl är i Vemdalen och fjantar sig med att åka skidor och resten är borta med vinden..


Nu är det dags för en härlig dusch.



Barney - Every woman in New York City. That's right, Barney Stinson is back on the market. Mothers lock up your daughters, daughters lock up your MILSWANCAs.
Marshall - MILSWANCAs?
Ted - Wait, I can get this. Mothers I'd like to sleep with and never call again.
Barney - Circle gets the square!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0