Lördag.

Tillbringade kvällen igår hos canna och spelade nhl, blev kvar och spelade till halv 6 imorrse. Kunde knappt sova nånting när jag kom hem, vaknade heeela tiden men orkade inte kliva upp. Tillslut så vaknade jag kl halv 2 med panik då jag insåg hur mycket klockan var. Sprang ner och duschade snabbt som satan och sen var det full fart ner på bolaget.

Nu sitter jag och äter lite tacos sen igår och funderar på vad jag ska äta till middag, om det blir shish eller hemma? Hmm..
Måste nog höra med "morsan" om vad det blir för krubb här hemma först. "kan ju bli lite hur som helst om man har en vild familj".

Sen ska jag väl antagligen till canna om det inte är några ändrade planer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0