Nu är det dags..

.. att dra igång bloggningen lite grann och framförallt att göra mitt första inlägg!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu, så jag börjar lite lätt.

Nu har jag äntligen fått min nya telefon. Det var verkligen på tiden då min andra telefon endast gick att ladda i datorn tills laddarn tog med kretsdoningen ut ur telefonen och den gick inte alls att ladda, konstigt nog..
Men nu efter en veckas väntetid, tog ovanligt lång tid för företaget att skicka ut telefonen men huvudsaken är ju att jag har fått den! Det är lätt den bästa telefon jag haft känner jag redan nu, fast det ska den väl vara med tanke på att den var rätt dyr och är en relativt ny modell :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0