Förbannat!

Förbannade arbetsförmedlingen, blir så jäkla less! Om jag inte hade fått pengar av dom så skulle jag aldrig vara med i skiten! Nu har jag fått ett mail utav dom där dom säger att jag ska på nå jävla möte om praktikplats på sj callcenter...... Jävligt troligt att jag ska praktisera på sånt där skitjobb. Om jag ska vara där så ska jag jobba och inte hålla på fjanta runt.

Måste till af imorron och försöka lösa det här, mötet var tydligen på onsdag också....... Skickade in mina papper innan jag for till Norge också, och självklart så skrev dom inte på dom så jag fick tillbaka det förbannade pappret. Jävla retards, arg jag blir på den där skiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0