Home sweet home!

Nu är jag hemma ifrån Norge igen, åkte i söndags för en veckas jobb och åkte hem igår. Slutade lite tidigare så jag kunde åka igår istället för att vänta och fara idag istället. Var ändå inge folk där så det var inga probleeems. Nu är hotellet stängt i ett par dagar också.. Mennnmen, jag ska tillbaka den 27e och börjar jobba den 28e och kommer vara där i ca 10 dagar. Över påsken dvs.

Det har varit en rätt nice vecka faktiskt, helgen var riktigt rolig. Jobbade bara 3 timmar på fredagen sen låg jag och vilade tills Kenneth slutade och efter det begav vi oss till kroe stua(Inte en aning om det ens heter så eller om det ens stavar som så, det är iaf en liten krog som hotellet äger.) runt 11 tiden. Jag, Kenneth och kocken gick dit och drack ett par öl. Jesfine jobbade och Jeanette var där också. Satt där till kl 2 typ sen gick jag kenneth, jeanette och josefin till henne och drack vin sen gick vi alla till hotellet och gjorde jag vet inte alls. Kommer faktiskt inte ihåg och jag som aldrig har minnesluckor..

Iaf så somnade vi alla runt 6-tiden, Kenneth skulle upp och jobba kl 8. Han jobbade i ca 1½timme sen orkade han inte mer så då fick jag jobba istället. Jag som hade tänkt sova ut eftersom jag började kl 16 egentligen :P Med ca 3 timmars sömn eller nåt sånt så började jag runt 10 tiden och jobbade till kvart i ett på natten. Sov 5 timmar sen upp och jobba kl 8, skulle egentligen varit där från 8-16 men gick tidigare som sagt så slutade runt 14 och for hem istället.

Orkar inte läsa igen vad jag skrivit, känner att jag har skrivit som ett retard men har ingen ork till att ändra schiten.


Nu är jag hemma iaf! Skönt men ändå inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0