Katt!

Euhh,, vaknade för ett tag sen. Har duschat och donat på lite och nu sitter jag här. SKa snart springa ner på af en snabbis och fixa lite grejer. Skönt det är nu då jag har jobbat och är van att kliva upp kl 07.10 varje dag, så skönt då man vaknar av sig själv sen när man kommer hem på en hyffsad tid, som idag då vaknade jag 10 :) Bra skit!

Vi har fått ett till husdjur förresten.. Vi har farfars katt här hemma hos oss, hon bor i källarn. Lotta heter hon och hon måste vara typ 17 år eller nåt sånt. Det var gammelfarmors katt först men hon blev lite för gammal och dog så farfar fick ta hand om den istället och jag kan inte förstå hur den kan leva fortfarande? Hur jäkla gamlla blir katter egentligen? Är det normalt att dom blir så här gammal?

Satt och spelade lite NHL inatt när jag kände att det började rinna och klia i ögonen, såklart så hade kattjäkeln kommit upp. Hon törs inte direkt vara uppe här på dagarna eftersom Alfons är här och styr då men p ånätterna det är då hon kommer upp och jäklas! Nu kan jag inte sitta uppe på nätterna om det ska vara så här, blev samma iförrgår också. Sjukt irriterande är det!


Ah, nu ska jag springa ner till af. Funderar på att beställa tid för att klippa mig också men vill inte klippa mig här i Ånge, funderar på att göra det i Sundsvall men vet inge bra frisör där.. Jaja, det löser väl sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0