Måndag

Igår så tog jag det bara lugnt hela dagen vilket verkligen behövdes efter en rätt så hård vecka. Fest från måndag till lördag då är det lätt hänt att man blir ganska sleten..

Idag har jag bara slappat men har även gjort lite vettiga saker så som spelar nhl 10, sökt jobb och sökt skola. Har sökt skola i Härnösand och i Skövde, eller jag har inte sökt i Skövde än men ska göra det imorron för var tvungen att gå och fixa nå grejs först och satt och vänta på käringa i ca 45min men hon kom aldrig så då sket jag i 'ne och gick hem istället. Får ta det imorron istället!

Hatar att det inte finns några yrkesutbildningsskolor här i närheten, de närmaste och bästa ligger i sthlm och nedanför. Fel att våga satsa lite och dra upp en skola här nånstans? Ge mig fan på att det skulle gå asbra för dom, ja om dom inte gör som Ålsta då och skaffar skitlinjer bara som man inte blir nånting utav.

Jag menar Ånge ligger ju perfekt, visst starta upp den i Sundsvall, Östersund eller vad som helst men som är i närheten så de flesta som söker har lika långt.. Många struntar nog i att söka skolor för att det ligger så fruktansvärt långt bort, jag vet att jag har gjort det. Har funderat på Skövdes ett x-antal gånger men har aldrig blivit av med tanke på att det ligger så långt bort men nu jäklar ska jag söka iaf.

Lägg ner Ålsta och fixa dit ett par riktiga utbildningar/yrkesutbildningar!!

Jag har förövrigt sökt Golvläggare och ska söka nåt mer, det ligger i Skövde och sen Sol och värmesystem i härnta. Vore skönt att komma in där med tanke på att det är nära men vet inte riktigt om det är nånting för mig, hade hellre velat gått nåt inom bygg men det närmsta ligger i Skövde vilket är riktigt dryyyygt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0