Operation i Umeå

Nyss vaknat. Kom hem strax före 8 igårkväll och jag gick och la mig direkt, somnade efter ett tag och vaknade nu typ. Skönt!

"opererade" mi igår också.
Först så tittade vi om ögat hade försämrats och jag tror vänstra hade blivit lite sämre så vi började med det vänstra ögat så blir det de högra om en måad eller nåt.

Iaf så fick jag ögondropp-bedövning efter det där och sen skrapade dom lite i ögat för att få det jämt(?) sen fick jag gå till ett annat rum där jag fick dropp var 3e minut i 30minuter. Då fick jag lite bedövning och nå annat dropp sen tillbaka till det andra rummetr då jag fick ligga under uv-ljus i 5minuter 6 gånger, totalt 30min alltså och under den tiden fick jag lite dropp också sen var det klart!!

Vägen hem var inte alltför rolig. Långt och jävligt, kunde fick blunda nästan hela tiden för det var så jobbigt när vi mötte bilar då det blev så ljust sen droppade det hela tiden ffrån ögat också.
Efter ett tag så gick bedövningen ut och fifan vad det sved i ögat, höll på o få damp. som  tur var så fick vi med oss sån bedövningsdropp och gud vilken skillnad det blev då man droppade i det. Kände ingenting :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Aldrig, men däremot lyckas jag alltid hamna framför massa program om barn :P



Det är inte jag som sätter dit det utan det blir automatiskt. Alla har så :)

2010-03-17 @ 19:46:15
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0