Stan!

Har varit på sjukhuset idag i stan och kollat ögat som jag opererade. Allt verkade bra men jag såg bara ena bokstaven på den översta raden(!!), men det blir nog bättre om nån vecka hoppas jag. Känner inte sån stor skillnad, kanske ha vant mig redan. Tror jag inte hade så pass kass syn på det ögat förut iaf, menmen.. Högra ögat kvar sen är det linser som gället =DD

Robinson-Ville följde med till stan han med, i shoppade lite och käkade mat sen får vi hem. Hittade äntligen en skinnjacka för ett kanonpris(!), ett par jeans, tröja och ett linne som Viktor lurade på mig. Har aldrig använt linne förut så får se hur det blir utav det, är mest nöjd med köpet av jackan dock :)

Nu ska jag iväg till familjen Robinson och titta på Hv - Timrå och dricka nån öl som vi köpte :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du äntligen hittat en skinnjacka nu :) Jag funderar på att köpa en till. Lite billigare för tjejer då det krylla av skinnjackor i alla tjejaffärer nu ;P

2010-03-24 @ 21:39:22
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0