Va fan??

Var hos Viktor igår och tittade på hockey och drack öl, sen gick vi hem till en gammal klasskompis, Danne och Olof som satt och pimplade lite och spelade nhl 2010. Så vi var kvar där ett bra tag tills jag blev så jäkla packad att jag inte orkade vara kvar längre. Fattar inte vars det kom ifrån? Drack väl en 6-8 öl bara också. Knepigt..

Vaknade för en halvtimme sen typ och skulle gå ner och duscha, till min förvåning var det hur vitt som helst ute, hur mycket snö som helst!! Tänkte för mig själv; Vad fan är det som händer, är det ett skämt eller?.
Men tydligen så var det ju inte det.... What the juck, ta bort all snö och ge mig sommar och sol nu!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskar när man gör riktiga jäkla klipp! Om saker är nedsatt och man får dom för halva priset t.ex :D Vad blev det för färg på jackan? :)

2010-03-25 @ 13:08:49
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0