Valpar

Har suttit och kikat på tv hela kvällen, tittar på desperate nu men funderar på att spela lite istället =))

Mamma visade precis en massa kort på valparna och dom är så söta! En som ligger inne i ett hörn och har somnat med huvud uppåt väggen, if u know what i mean? Sjukt söta! Vi kommer ha 2 hundar i mitten av april. En valp och en nyföddvalp:D Dom är 2 veckor nu tyckte jag det stod :)

Jag hoppas verkligen jag är hemma så jag får följa med och titta på dom. Det gjorde vi nån vecka före vi köpte Alfons så vi visste vem det var vi fick, eller vi fick iofs välja Alfons om jag inte minns helt fel? Aja, hoppas jag är hemma så jag kan följa med och titta på dom iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0